Det handler om aktivt salg, ekspertise og engagement.
I en verden, hvor de fleste produkter kun er et klik væk på internettet, er det afgørende at differentiere oplevelsen i detailbutikkerne ved at personliggøre serviceoplevelsen.

Lise Frederiksen Better Retail giver detailvirksomheder redskaberne til at løfte serviceniveauet i butikkerne gennem motiverede, veltrænede medarbejdere, der giver god, personlig kundeservice.
En god serviceoplevelse fører til glade, loyale kunder, en mere tilfredsstillende arbejdsdag for medarbejderne og en bedre bundlinje for virksomhederne.

Jeg har solid erfaring med at vende butikker, hvis resultater ikke lever op til forventningerne, til succesfulde butikker, der overgår deres budgetter, udelukkende ved at fokusere på kundeservice og medarbejdertrivsel.

Med udgangspunk i den enkelte virksomheds strategi og medarbejdertrivsel i butikkerne, sætter jeg fokus på at udstyre jeres salgsmedarbejdere med de nødvendige værktøjer, for at skabe gode serviceoplevelser for kunderne.

Jeg arbejder med ledelse, motivation og teamwork i butikkerne, og sætter fokus på virksomhedens storytelling og ikke mindst Det Gode Salg.

Formen på vores samarbejde tilpasses dine individuelle behov. Det kan være alt fra foredrag, workshops, rådgivning baseret på serviceoplevelsen i din butik, til længere forløb med intensiv træning af butiksbestyrere og salgsmedarbejdere for at nå butikkens fulde potentiale.

Kort om min baggrund:

  • Over 15 års erfaring i detailbranchen – fra deltid til chef
  • 5 års ledelses erfaring fra en af New Zealands mest visionære detailvirksomheder
  • Prisvindende butiksbestyrer med enestående resultater
  • Flere års erfaring som facilitator og træner indenfor salg, service og produktkundskab.
  • Uddannelse i International Management og Marketings Kommunikation på ASB