Workshop

  • Salgs- og Serviceworkshop – 4 timer
    Her undervises jeres salgsmedarbejdere i Det Gode Salg og udstyres med en række værktøjer, der sikrer, at de kommer hele vejen rundt om Det Gode Salg med hver enkelt kunde. Workshoppen tilpasses jeres virksomhed, jeres historie og værdier.
    Denne workshop kan med fordel kombineres med one-on-one coaching i butikken efterfølgende.
  • Motiverende Butiksledelse – 4 timer
    Denne workshop er rettet mod teamlederne, der står for den daglige motivation af salgsmedarbejderne i butikken. Hvordan sørger du for at dine medarbejdere forbliver engagerede og motiverede, og at alle arbejder hen imod et fælles mål? Hvordan finder du medarbejdernes styrker og får det bedste ud af dem?
  • Personliggør din Kundeservice – 3 timer
    God menneskekundskab er afgørende for en god kunderelation og dermed et godt salg. Det at læse en kunde er noget man kan lære, træne og blive bedre til. I workshoppen lærer salgsmedarbejderne bl.a. om aflæsning af kropssprog, tilpasning af kommunikation, hvordan man håndterer indvendinger, og hvornår man lukker et salg.
  • Skab Relationer – 2 timer
    Her er der fokus på kunsten at skabe og videreføre en naturlig samtale. For at skabe en relation, er det nødvendigt at kunne imødegå kunden på en behagelig måde. Vi kommer også ind på kropssprog og aflæsning af kundens signaler i forbindelse med den første henvendelse til kunden.
workshops salg og service
© Copyright - Better Retail